פעילות כיף

אם אתם מחפשים מקום מיוחד שבו תוכלו לקיים יום כיף לחברות, אנחנו רוצים להזמין אתכם לבקר בחוות פיליפ. החווה הדרומית היא המקום המושלם עבור כל מי שמעוניין ליהנות מנופים מדבריים מרהיבים, מאוכל טעים, מפעילויות אתגריות וחוויות מעשירות.

אילו פעילויות מחכות לכם במסגרת יום כיף בדרום בחוות פיליפ?
הקשבה להרצאה מרתקת - לפעמים כאשר מעוניינים לארגן יום כיף לחברות, רוצים לספק לעובדים קצת יותר מאשר הזדמנות לנפוש ותו לא. בחוות פיליפ העובדים שלכם יוכלו ליהנות מההזדמנות לשמוע הרצאה היסטורית מרתקת אודות הימים הראשונים של הקמת החווה, במהלכה הם ילמדו על פיליפ שעל שמו נקראת החווה. בנוסף על כך, המשתתפים בהרצאה יוכלו ללמוד עובדות מעניינות על שמן הזית המופק בחווה וסיפורים מרתקים מחוות הבודדים.
טיול בכרכרות חמורים - אם אתם מחפשים פעילות כיף שתתאים ותספק כל אדם, אין כל צל של ספק שתמצאו זאת בדמות טיול בכרכרות הרתומות לחמורים. כרכרות החמורים מקורות בסוכך מיוחד שמספק צל לרוכבים, וכך הם יכולים ליהנות מהנופים המרהיבים של חיק הטבע הדרומי מבלי להישרף בשמש. לכרכרות רתומים חמורים מאולפים ובעלי מזג שקט, מה שאומר שאתם יכולים לנהוג בהם בכוחות עצמכם ולהוביל אותם כרצונכם החופשי. המזג הרגוע של החמורים יאפשר לקבוצות גילאים שונות ליהנות מהאטרקציה הייחודית והמהנה הזאת. בסוף הטיול תתבצע עצירה ביער ובו נקים מדורה עליה נבשל קפה ותה בסגנון בדואי, והמשתתפים יוכלו לשמוע על פרויקט הצלת החמורים החשוב שמתבצע בחווה.
נסיעת שטח ברכבי ארבע על ארבע - אם אתם דווקא יותר בעניין של חקירת חיק הטבע בצורה מודרנית יותר, אנחנו רוצים להציע לכם טיול רנג'רים בסביבת החווה. במהלך הטיול אתם תוכלו לנווט בכוחות עצמכם את רכבי הארבע על ארבע שנעמיד לרשותכם. בכל רכב יכולים לנסוע עד שלושה אנשים, כאשר הנהג חייב להחזיק ברישיון נהיגה בתוקף.
טיסה בכדור פורח - אם אתם מעוניינים לחוות יום כיף בדרום כפי שמעולם לא חוויתם, אנחנו ממליצים לכם בחום לשקול את האפשרות של טיסה בכדור פורח. גם אם יצא לכם לחרוש כל קילומטר וקילומטר מאזורה הדרומי של הארץ, קרוב לוודאי שמעולם לא זכיתם בהזדמנות להשקיף על הנופים המרהיבים של דרום הארץ ממעוף הציפור. תדמיינו את הנסיקה אל הגבהים בשעות הבוקר המוקדמות ואת הריחוף שיעניק לכם נקודת מבט שמעולם לא תשכחו. ואם זה לא מספיק, בסופה של הטיסה תצפה לכם ארוחת בוקר עשירה ומפנקת, כדי לסיים את הטיסה בטוב טעם.
יציאה לקרב פיינט בול - פעילות כיף נוספת שאנחנו מציעים למבקרים בחוות פיליפ, היא יציאה לקרב פיינטבול מאתגר ומהנה. מתחלקים לשתי קבוצות הנלחמות האחת בשנייה במסגרת מגוון רחב של משימות לחימה קבוצתיות, כמו למשל "תפוס את הדגל". כל קבוצה מקבלת על עצמה משימה שהיא צריכה להשלים, תוך כדי יצירת שיתופי פעולה בין חבריה. מדובר על הפעילות המושלמת עבור יום כיף לחברות, מפני שהיא מעניקה לעובדים הזדמנות לפרוק את המתחים שלהם בצורה מהנה וקלילה.