סדנאות גיבוש לעובדים

הצלחתה של חברה מושפעת במישרין מההתנהלות של כל אחד ואחד מן העובדים המרכיבים אותה. מסיבה זו, חשוב מאוד שכל העובדים בחברה יהיו מלוכדים ומגובשים, על מנת שהם יוכלו לתפקד על הצד הטוב ביותר. סדנאות גיבוש לעובדים הן הזדמנות מצוינת ללכד את השורות ולחזק את החברה שלכם.

מהם היתרונות של סדנאות גיבוש לעובדים?
הגברת היצרניות – במסגרת סדנאות גיבוש לעובדים, העובדים לומדים לעבוד מתוך שיתוף פעולה יעיל יותר, מה שלמעשה מאפשר להם לעשות את העבודה שלהם בצורה יעילה יותר. שיתוף הפעולה בין העובדים השונים מגביר את הקרבה ביניהם, וכך הם יכולים לעבוד בצורה הרבה יותר זורמת. צוות של עובדים מגובשים יודע כיצד לחלק את העבודה בהתאם לכישורים הנחוצים, להימנע מתכנון עבודה מסורבל ולהיות עצמאיים ויוזמים יותר.
הגברת המוטיבציה – גם אם בפוטנציאל עובדים יכולים להיות יצרניים יותר, בשורה התחתונה הם זקוקים למוטיבציה שתניע אותם לעשות זאת בפועל. סדנאות גיבוש לעובדים מעניקות לעובדים שלכם הזדמנות להצליח בפעילויות הגיבוש, ועל ידי כך לפתח יותר בטחון עצמי, שבתורו מגביר את המוטיבציה שלהם להצליח. בנוסף, עצם פעולת הגיבוש מאפשרת להם לבטוח בעמיתיהם לעבודה, וכל מנהל מנוסה יודע שבכוחו של אמון לשפר את רמת המוטיבציה במידה ניכרת.
פיתוח חשיבה יצירתית – במסגרת יום כיף לחברות לעתים קרובות העובדים משתתפים במשחקי גיבוש הכרוכים בפתירת בעיות בצורה יצירתית. לא בלבד שמשחקים אלה מאפשרים לעובדים שלכם לפתח כישורים של חשיבה יצירתית שבהמשך יסייעו לעסק שלכם, הם גם מציבים אותם במצב בו עליהם לעבוד בשיתוף פעולה עם עובדים אחרים על מנת למצוא את הפתרון הטוב ביותר. משחקים אלה מאפשרים לעובדים שלכם להכיר את הצדדים החזקים של עמיתיהם לעבודה וללמוד לשתף איתם פעולה בדרך מהנה וקלילה.

רעיונות למשחקי גיבוש עבור יום כיף לחברות

דמויות מצוירות – משחק זה, שאורך דקות ספורות בלבד, יאפשר לעובדים שלכם להציג את עצמם בפני שאר העובדים בחברה בצורה קלילה ומשעשעת. בנוסף על כך, זו הזדמנות עבורם להפגין את החשיבה היצירתית שלהם ואת יכולות הדמיון שלהם. למשחק זה אין צורך בשום כלי עזר. כל מה שצריך זה להתחלק לקבוצות קטנות ולשבת במעגל. כל משתתף בתורו מציג את עצמו לאדם הקרוב אליו, או בפני הקבוצה כולה, בתור הדמות המצוירת האהובה שהם היו רוצים להיות, אם הם היו חיים בעולם של דמויות מצוירות. מדובר במשחק מעולה עבור יום כיף לחברות, מפני שהוא מעניק למשתתפים בו מסגרת אשר באמצעותה הם יכולים ליצור אווירה נעימה ורגועה, שמאפשרת לכל אדם להציג את עצמו ללא עכבות.
משחק החיות – באמצעות המשחק היצירתי הזה אתם אפשרו לעובדים שלכם לשבור שגרה וללמוד לתקשר בדרכים יצירתיות ומהנות. כל אדם בקבוצה צריך לספר לחברו, או לכל הקבוצה, איזו חיה הוא היה רוצה להיות. עליו לעשות זאת ללא מילים, אלא רק באמצעות תנועות וצלילים האופייניים לחיה שהוא בחר.