ימי גיבוש לחברות - ימי גיבוש לעובדים

יום גיבוש לחברות הוא הזדמנות מצוינת לאפשר לעובדים שלכם להכיר אחד את השני מקרוב יותר. יחד עם זאת, חשוב להקפיד לעשות זאת תוך כדי פעילויות קלילות ומהנות. בעזרת מספר טיפים קלים ליישום, גם אתם תוכלו ליהנות מצוות עובדים מלוכד, מאורגן ויעיל יותר. פירוש הדבר שהאווירה במקום העבודה תהיה חיובית יותר, שהעובדים שלכם יהיו מרוצים יותר, וכתוצאה מכך העסק שלכם יעבוד בצורה חלקה יותר.

תלמדו כיצד לשווק את האירוע בתור פרס לעובדים
פעמים רבות עובדים שומעים את צירוף המילים יום גיבוש לחברות, ותכף ומיד הם מתחילים לחפש סיבות ותירוצים שיאפשרו להם להימנע מהשתתפות באירוע שכה התאמצתם לארגן. עבור לא מעט עובדים מדובר באירוע טרחני ומשעמם, ולכן לא פלא שהם מנסים בכל כוחם להימנע ממנו. לכן, אם ברצונכם להפיק אירוע שהעובדים שלכם לא רק יזכרו לטובה, אלא גם יצפו לו בכיליון עיניים, אנחנו מציעים שתלמדו כיצד לשווק אותו לעובדים שלכם בצורה שתמשוך אותם.

פעמים רבות הניסיון לארגן יום גיבוש או יום כיף לחברות נכשל כישלון מחפיר, ולכן העובדים תופסים אירועים אלה כמטרד ממנו יש להימנע. בנוסף על כך שעליכם לעשות בדק בית ולבדוק כיצד תוכלו לשפר את תוכן האירוע שאתם מפיקים, ראשית חשוב שתציעו אותו לעובדים שלכם בצורה חיובית ומהנה. הדגישו את העובדה שלא מדובר בעונש, אלא בפרס שהם מקבלים על העבודה הטובה שלהם, ועל הזדמנות להירגע קצת משגרת העבודה.


תכנון יום הגיבוש מראש ובצורה מסודרת
חשוב לזכור כי ארגון ימי כיף או ימי גיבוש כרוכים בלא מעט תכנון, אשר אם מתבצע בצורה יעילה, יכול לעזור לכם להבטיח את איכותו של האירוע ואת הנאתם של המשתתפים בו. כדי לתכנן יום גיבוש לחברות ביעילות, אנו ממליצים שתערכו רשימה מפורטת של כל הדברים הנחוצים לכם להפקת האירוע המושלם. תכתבו רעיונות מגוונים לפעילויות מהנות ומגבשות, תפרטו את כל הציוד הנחוץ לכם להקמת האירוע, תכתבו את הפרטים של כל בעלי המקצוע המעורבים בהפקה, תקבעו יעדים מקצועיים ואישיים שאתם רוצים שהעובדים שלכם ישיגו וכדומה.


תפיקו יום גיבוש שהוא גם יום כיף
אז נכון שיש לכם, בתור בעלי החברה, רצון שהעובדים שלכם ינצלו את היום כדי ללכד את שורותיהם ולצאת ממנו צוות עובדים מגובש יותר, אך חשוב שתזכרו שלפעמים העובדים שלכם רק מייחלים להזדמנות להירגע קצת וליהנות. לכן, על מנת שגם אתם וגם העובדים שלכם תוכלו להפיק את מרב התועלת וההנאה מהיום הזה, חשוב שתתכננו לוח זמנים המשלב בצורה מאוזנת בין פעילויות גיבוש לפעילויות מהנות. למשל, בין פעילויות הגיבוש או ההרצאות לעובדים, אתם יכולים לארגן טיול בטבע, משחקי ספורט או כל פעילות אחרת שאהובה על העובדים שלכם. מוטב מכך, תנסו להפיק יום גיבוש כל כך מהנה, שלמעשה תטשטשו את הגבולות בין פעילויות הגיבוש לפעילויות המהנות, כך שהעובדים שלכם יזכרו רק עד כמה הם נהנו במהלך היום.