יום כיף לעובדים

מלאכת התכנון של יום כיף לעובדים איננה פשוטה. יש לא מעט דברים שצריך להכין ולתכנן כדי להעניק לעובדים שלכם את ההזדמנות ליהנות באמת ולהירגע משגרת העבודה המלחיצה לעתים. על מנת שתוכלו לארגן את יום הכיף על הצד הטוב ביותר, אנחנו ממליצים שתקראו את הטיפים שלפניכם.

התחשבו במסגרת התקציב שלכם
נכון, אתם רוצים לארגן יום כיף לעובדים שייזכר עוד שנים רבות, יחד עם זאת חשוב שתדעו לעשות זאת בצורה יעילה וחסכונית. על מנת שלא תצאו מהאירוע יותר מופסדים מאשר מורווחים, אנחנו ממליצים שראשית כל, לפני שתתחילו בהפקת האירוע עצמו ובשכירת אנשי המקצוע שיהיו מעורבים באירוע, תקבעו מסגרת תקציב לאירוע. אם תדעו מהם הדברים להם אתם זקוקים כדי להפיק את האירוע המושלם, אתם תדעו את העלויות שלכם מראש ותדעו על מה אתם יכולים לוותר ובאילו מקומות אתם יכולים לחסוך. אתם יכולים לפנק את העובדים שלכם בפעילויות מסוימות על חשבונכם, כמו למשל השתתפות בסדנאות מעשירות, ויחד עם זאת אתם יכולים לבקש מהם לעזור לכם לחסוך בהוצאות על ידי ארגון נסיעות משותפות לאירוע, או אפילו הבאת אוכל מהבית.

התאימו את הפעילויות המתוכננות לעובדים שלכם
על מנת להבטיח יום כיף לחברות שיצליח יגרום לעובדים שלכם להרגיש כיף אמיתי, אתם צריכים לדעת כיצד לבחור את הפעילויות המתוכננות לאירוע, כך שהם יתאימו לעובדים שלכם. נכון, בחברות עובדים אנשים שמגיעים ממגוון רחב של רקעים שונים, ובדיוק מסיבה זו חשוב שתדעו לזהות את המכנה המשותף הרחב ביותר. אתם יכולים לכנס אסיפה של כל העובדים, או של נציגי העובדים אם מדובר בחברה גדולה, ולחשוב יחדיו על רעיונות להפקת יום כיף לעובדים. ואם בכל זאת אינכם מצליחים למצוא פעילויות שיתאימו לטעם של כולם, אתם יכולים לבקש מהעובדים להציע פעילויות בעצמם, ואחר כך לערוך הגרלה ולבחור באקראי את הפעילויות שיהוו חלק מהאירוע.

תקפידו על תכנון לוח זמנים מאוזן
לעתים קרובות כאשר מתכננים יום כיף לקבוצות מנסים לדחוס את לוח הזמנים בכמה שיותר פעילויות. פעילויות מאתגרות בבוקר, סדנה מעצימה בצהריים ומסיבה בערב. למרות שכל אחת מפעילויות אלה מהנה, כאשר דוחסים אותם כך בלוח זמנים צפוף הן מאבדות מעט מהקסם שלהן. מסיבה זו חשוב שתקפידו על תכנון לוח זמנים שלא יהיה עמוס מדי, על מנת לאפשר לעובדים שלכם הפוגות ממגוון הפעילויות המהנות שתכננתם עבורם. לדוגמא, אם תכננתם יום כיף לעובדים בסימן פעילויות גופניות בסגנון ספורט אתגרי, אנחנו ממליצים שבין הפעילויות או בסופן תשבצו פעילות מרגיעה ונינוחה, כמו למשל סדנת דמיון מודרך, עיסוי או סתם רביצה בחיק הטבע.

תבקשו משוב מהמשתתפים באירוע
מכיוון שימי כיף לעובדים הם כבר חלק בלתי נפרד משגרת העבודה במדינת ישראל, קרוב לוודאי שבעתיד הלא רחוק תרצו לארגן יום כיף נוסף עבור העובדים שלכם. לכן מומלץ שתנצלו הזדמנות זו ותבקשו מהמשתתפים באירוע להביע את דעתם על הארגון, על מה שהם אהבו ועל מה שהם פחות אהבו, על מנת שתדעו כיצד להפיק את האירוע הבא בצורה יעילה ומהנה יותר.